Ooit moet dit huis een mooi optrekje geweest zijn. Echter na jaren van leegstand en verwaarlozing is er niet veel meer van over. Wat ik begreep slapen er nog wel zwervers in en we waren dan ook niet de enige. Bij het hek stond een man, die er waarschijnlijk z’n intrek heeft, netjes te wachten tot we klaar waren met het maken van de foto’s. Blijkbaar was hij al gewend aan het feit dat er af en toe mensen langs komen om foto’s te maken.
Over de geschiedenis heb ik helaas niets kunnen vinden.


(klik op de foto voor een grotere versie)

De eerste verdieping;

Naast het huis staan de restanten van kassen.

De villa hebben we bezocht in mei 2016. Eenmaal weer thuis was ik toch niet helemaal tevreden over de gemaakte foto’s. Die dag scheen de zon opperbest, heerlijk om mee op stap te gaan maar voor het maken van foto’s toch wat minder. Ik merk dat ik dan toch net niet genoeg ervaring heb om daarvoor de juiste instellingen te gebruiken. Terug gaan en nieuwe foto’s maken is helaas geen optie. Inmiddels is alles gesloopt, dus heb een paar van de best gelukte foto’s uitgezocht.

