Mijn hele leven heb ik al dieren om me heen, soms iets teveel naar de mening van mijn ouders. Ik sleepte namelijk alles wat in mijn ogen zielig of verlaten was mee naar huis. Dus is het, nadat we onze kat Snoopy afgelopen Juni in hebben moeten laten slapen is het stil in ons huis. Te stil naar mijn idee.
Ik had al zou hier en daar rondgekeken in de verschillende asiels voor 1 of 2 andere katten maar de beslissing was nog niet echt genomen.

Totdat vorige week vriendin belde.Vriendin werkt in het asiel en er was een nestje binnen gekomen met 3 hele jonge kittens. Zo jong dat ze tijdelijk bij vriendin thuis zaten om gevoerd te worden.
De vraag was ook gelijk of ik interesse had, en zo zat ik een dag later bij vriendin thuis. Met 3 hele kleine schattige kittens op schoot. Twee lapjes en een zwart-witte. En vooral de zwart-witte gaf me het "ja, dit is ‘m" gevoel.
Ze waren nog te klein om goed te kunnen zien of het om poesjes of katers ging maar mocht er zowel een kater als een poes bij zijn dan hebben twee katjes heel waarschijnlijk bij ons een nieuw thuis.
Nu alleen nog wachten tot vriendin weer terug is van vakantie en de poesjes oud genoeg zijn om geplaatst te kunnen worden.

(Denk je zelf ook na over een nieuwe poes of kater, kijk dan eens op de volgende pagina. Daar vind je een lijst met alle asiels in de buurt. Vaak is het ook zo dat alle katten al ontwormd, ingeent, gechipt en geholpen zijn. Zijn de katten te jong voor sterilisatie/castratie krijg je vaak een tegoed bon mee om dit alsnog te laten doen wanneer ze de goede leeftijd hebben.
http://www.dierenasiels.com )

