Volgende week is zoonlief jarig en mag dan trakteren in de klas. Zoonlief zit op dit moment helemaal in de piraten, alles wat er maar enigszins mee te maken heeft vind hij interessant en geweldig.
De teleurstelling was dan ook erg groot toen hij van mij niet naar de film “Pirates of the Caribbean” mocht kijken. “Maar ik ga er echt niet over dromen hoor” was zijn verweer.
Met het uitzoeken van een traktatie was hij snel over zijn teleurstelling heen, echte piraten met wat lekkers erin. Alleen is het ietwat meer werk dan ik van te voren ingeschat heb.
Dertig piraten kleuren, uitknippen en plakken en veel naar het toilet gaan aangezien het lijf van de piraat een wc rol is.

We zijn nu op de helft, zoonlief en buurmeisje hebben hun uiterste best gedaan op het kleurwerk en ik heb de rest gekleurd in m’n nachtdienst. Nu het knipwerk nog. Ik denk dat ik morgen het maar mee neem naar m’n werk, misschien kunnen de patienten een handje helpen onder het mom van therapie.

Zelf ook knutselen, op onderstaande link is de piraat en nog veel meer knutseldingen te vinden.

kids.flevoland.to

