Zo ‘s morgens na het boodschappen doen, vind ik heerlijk om met een flinke kop cappuccino op het bankje in m’n voortuintje te zitten. Lekker in de zon, zittend onder de beschermende takken van de boom geniet ik van alle vogels die rondscharrelen, de bijen die rondvliegen in de bloemen en zo nu en dan een fietser of wandelaar die langs komt.

En ook dit keer was het bijtje me net te snel af.

Zelfs Snoopy, die normaal met geen tien paarden naar buiten te krijgen is, kon het lekkere weer niet weerstaan.

Dit waren de laatste foto’s die ik heb kunnen maken, de accu is nu echt leeg. De bon is overigens niet meer gevonden, wel een afschrift met de betaling erop. De datum is echter dusdanig lang geleden dat ik er echt geen garantie meer van kon maken.
Manlief heeft de accu opengemaakt, maar helaas geen leven meer in te krijgen en zal dus een nieuwe bestellen.

