Ook vanavond weer zaten we om half 10 klaar voor het reisprogramma "Wilde Beesten" op Net5. Een geweldig programma om naar te kijken. Bart en Chimene reizen door Zuid Afrika en doen daar verschillende opdrachten die met de plaatselijke cultuur te maken hebben.
En eigenlijk is het in dit programma veel leuker om de verliezer van de opdracht te zijn. Want wat is er nu leuker dan bijvoorbeeld onderdak te krijgen bij een familie in Soweto en bekend te worden gemaakt met de straattaal en te leren rappen als een kwaito rapper.

Stiekem ben ik dan ook een beetje jaloers, want wat zou ik graag mee willen werken aan een dergelijke productie. Net eens zozeer als kandidaat maar meer achter de schermen.
Terwijl ik kijk naar de beelden van het programma droom ik weg, in gedachten reis ik mee met Peking Express en Wilde beesten.
Maar tijdens de o zo irritante reclames wordt ik weer met beide benen op de grond gezet. Helaas moet ik gewoon wachten tot volgende zomer. Dan mogen we weer. Waarheen, dat weten we nog niet….maar dat we gaan, dat staat zeker vast!

En tot die tijd reis ik gewoon mee met de diverse reisprogramma’s.

