Gisteravond is weer zo’n goed voorbeeld van hoe het bij ons weleens in de soep draait. Heel de week waren we al aan het rennen en vliegen.
Maandag is onze keukenmuur gestuct, dinsdag werd het hout van het raam vervangen. Dit was zo rot dat ik er met de trekker doorheen ging tijdens het ramen zemen.
De arme jongen, hij stond peentjes te zweten in die hitte. Ondertussen ben ik verder gegaan in de tuin onder het mom “gedeelde smart is halve smart”
Daar zat ik dus, met zo’n 30 graden, klinkertjes in de grond te slaan!! Volgens mij liep de halve buurt met grote vraagtekens langs, zo van “ze werkt niet alleen in het gekkenhuis, maar is nu zelf ook een beetje kierewiet”

Woensdag in de stad van hot naar her gerend. Kind mag op school trakteren en moeder moet natuurlijk ook met iets leuks voor de dag komen, want ooit had ze zo’n leuk idee op het internet gezien.
Donderdag mocht ik werken en was in de heilige overtuiging die avond lekker vrij te zijn. Niet dus!! Om 19.00 uur gaat de telefoon, m’n vriendin “Kom je nog?”
Hoezo dan, denk ik nog even, en dan begint ineens een belletje te rinkelen.
We zouden naar het Cirque du soleil gaan. Alleen was dit in mijn herinnering vrijdag en dus niet gisterenavond!! In een recordtijd heb ik me dus omgekleed en als een speer naar de Ahoy gereden.
Gelukkig woon ik er niet al te ver vandaan dus nog redelijk op tijd kwam ik bij de tenten aan.
De show was echt enorm mooi, ik heb zitten genieten en kan ‘m iedereen aanraden. Schitterende kostuums, dans en acrobatiek, echt geweldig.

Aangezien m’n planning nu dus niet meer helemaal klopte stond ik dus na de show thuis nog alle traktaties in orde te maken.
Nu alleen nog m’n moeder dadelijk ophalen en zorgen dat we op tijd op school zijn!

