Waarschijnlijk zullen er nog niet veel lezers zijn, maar dit is ons eerste logje.
Buiten is het heerlijk zwoel en ik zit te zwoegen achter de pc. “Dat is leuk,joh!”zei een vriendin van me over logjes schrijven.
Voor mij is het tot nu toe een hoop gezwoeg met instellingen, kopfoto’s en….inspiratie voor een stukje schrijven.

Waar zullen de logjes over gaan. We houden enorm van reizen (al zijn onze bazen daar niet altijd even blij mee) en zal hier vaak over schrijven. We willen in Februari weer op reis maar komen niet uit de bestemming. Een luxe-probleem, ik weet het. Maar er zijn zoveel mooie landen en culturen en zie daar maar eens uit te kiezen.
Tevens zal ik veel schrijven over ons gezin, we zijn met z’n drietjes en zeker onze zoon brengt aardig wat leven in de brouwerij. Hij is bijna vier en wil het liefst de hele wereld in z’n eentje ontdekken. Hij gaat dan ook regelmatig op stap om bij de buren (en we hebben er aardig wat) te kletsen en te spelen. Dat daar meestal wat lekkers en wat te drinken bij hoort is mooi meegenomen.
Voorlopig ga ik nu nog van het lekkere weer genieten en met een wijntje in de tuin zitten. Op onze net in de olie gezette stoelen (Wat een werk was dat zeg).

